Kedi
Als je ooit naar Istanbul bent gereisd, is de kans groot dat je een zwerfkat bent tegengekomen en hun kopje teder hebt gestreeld. De ontroerende documentaire van Ceyda Torun vertelt het verhaal van de langdurige interacties tussen de inwoners van Istanbul en hun katachtige metgezellen op straat.