Deze indie, die in première ging op Sundance, is een gevoelige kijk op de levenscyclus van een imperfecte relatie. Ira Sachs baseerde het script op zijn eigen persoonlijke relatie, maar overstijgt de persoonlijke aspecten om een universele kijk te geven op een partnerschap.