Kinetta
Als fan van The Lobster en The Killing of a Sacred Deer ben je vast nieuwsgierig naar waar het allemaal begon (inderdaad, nog voor Dogtooth). Het debuut van Grieks buitenbeentje Yorgos Lanthimos is een onnavolgbare en boeiende kijk op vervreemding, geproduceerd door Athina Rachel Tsangari.