King Boxer
In de hoop de hoofdprijs op een bokstoernooi te winnen, sluit Chao Chih-hao zich aan bij een vechtschool. Nadat zijn vingers verbrijzeld worden door een rivaliserende bende, moet Chao de almachtige Ijzeren Palm-techniek leren. Alleen dan kan hij weer in topvorm komen en wraak nemen op zijn vijanden.
Jeong Chang-hwa’s internationale succes zorgde in de jaren zeventig voor een enorme de kungfu-rage en was een box-office hit in de VS. Met vechtsportlegende Lo Lieh in de hoofdrol is dit gedurfde verhaal over gloeiendhete wraak een combinatie van spectaculaire gevechten en opzienbarende gore.