Eve, een afgezette prinses, overleeft in een verwoest land met haar bedienden, Yves en Anna. Haar aardse dienaars organiseren haar absurditeiten, poëtica en gewelddadige recreaties.
Het resultaat van een onderzoek door de Le Fresnoy kunstencentrum; dit korte surreële werk van Franse regisseur Pierre Mazingarbe neemt je mee naar een droom waarin fantasie en realiteit overlappen. Deze satirische blik op het Belgisch koningshuis is grappig, soms gemeen en vol speelse verbeelding.