Kiss Me
De heteronormatieve waarden van een familie worden geschokt door de affaire tussen hun bijna getrouwde dochter en een andere vrouw in het romantische drama Kiss Me. De actrices wonnen prijzen voor hun rollen als minnaressen die betrapt worden in een gepassioneerde maar ingrijpende relatie.