Knives Out
Een dag na zijn 85e verjaardag wordt een rijke misdaadromanschrijver dood aangetroffen. Een beroemde detective wordt op de zaak gezet en vermoedt vals spel. Iedereen wordt verdacht en naarmate het onderzoek vordert, wordt de geldbeluste familie veel competitiever dan ze op het eerste gezicht lijkt.
Bereid je voor op een gezellige kerst met familie in het meest over-de-top moordmysterie van het decennium. Deze geweldige locatiefilm zit vol met heerlijk brutale rollen van: Christopher Plummer, Jamie Lee Curtis, Toni Colette, Daniel Craig en nog veel meer. Geloof ons, dit is nog beter dan Cluedo.