Kokomo City
Daniella Carter, Koko Da Doll, Liyah Mitchell en Dominique Silver zijn vier zwarte transgendervrouwen die de seksindustrie in Atlanta en New York City doorkruisen. Ze vertellen verhalen over veerkracht, overleving en identiteit die stereotypen uitdagen en de harde realiteit van hun wereld onthullen.
Grammy-genomineerd producer D. Smith, na haar geslachtsverandering buitengesloten door de muziekindustrie, maakt met Kokomo City een gedurfd regiedebuut. De film toont met pure eerlijkheid en flair het leven van zwarte transsekswerkers in New York en Georgia en doorbreekt stigma’s met stijl.