Deze Amerikaanse indie bracht de 26-jarige regisseur Trey Shults (It Comes at Night) helemaal naar het filmfestival van Cannes. Krisha laat Shults’ eigen tante Krisha Fairchild zien in een ontwapenende confrontatie met de realiteit van verslaving. Winnaar van de Grand Jury Award op SXSW.