In het platteland van Italië in de jaren 80 helpt archeoloog Arthur enkele grafrovers bij het vinden van oude graven vol artefacten. Maar Arthur, die rouwt om het verlies van zijn geliefde Beniamina, gebruikt de opgravingen om te zoeken naar de deur naar het hiernamaals om bij haar te kunnen zijn.
De derde film van Alice Rohrwacher werd lovend ontvangen en zit boordevol schatten uit een vervlogen Toscane. Met een knappe Josh O’Connor en de iconische Isabella Rossellini aan het hoofd van een groep grafrovers en schavuiten, is de betoverende film een mythische maar authentieke romance.