Leandro Listorti’s debuut is een subliem experiment: een film die geesten oproept en leven blaast in projecten die nooit hebben bestaan. Bestaand uit onafgemaakte Argentijnse films is deze magische lappendeken van gefragmenteerde verhaallijnen een ode aan de oneindige mogelijkheden van storytelling.