Met een magnetische centrale performance vangt deze korte film zowel de spanning als het isolement van het leven in New York City. Ira Sachs leent cinéma vérité en tv-melodrama om een intiem en intrigerend portret te maken van een vrouw die worstelt met haar eigen seksualiteit en genderidentiteit.