Last Year When the Train Passed by
Fotografie en non-fictie komen samen in deze spookachtige korte film over de kern van het plattelandsleven en het aardse bestaan. Met een geheimzinnige soundtrack van Taiwanese muzikant Lim Giong is Last Year When the Train Passed by een indringend en ijzersterk voorbeeld van storytelling.