Le jour des rois
In deze charmante film van Marie-Claude Treilhou (Simone Barbès) kijken drie vrouwen – gespeeld door Franse acteergrootheden! – uit naar een Chinese maaltijd, hun gezichten omlijst door kanten antimacassars. Tijdens deze feestdagen botst traditie op amusante wijze met het nieuwe en onbekende.