Honoré grijpt terug naar zijn tijdloze thema’s over familie, sterfelijkheid en seksualiteit in dit coming-of-age-verhaal met een ongekende aangrijpendheid. Paul Kircher is geweldig als de tiener die zijn verdriet probeert te verwerken en hij deelt het scherm met niemand minder dan Juliette Binoche.