Le marin masqué
Laetitia en Sophie gaan naar Bretagne voor een weekend in Quimper, de geboortestad van Laetitia. Tijdens hun verblijf, onderbroken door crêpes, strandwandelingen en bezoekjes aan de plaatselijke club, verschijnt de gemaskerde zeeman, een jeugdliefde van Laetitia.
Sophie Letourneur’s minder bekende korte film Le marin masqué zweeft tussen haar speelse komische stijl en een experimentele benadering. Het gebruik van niet synchroon geluid met zwart-witte beelden belicht de gevatte dialoog en gedachten van de vrouwelijke karakters.