Le Moulin
De bijzondere veelzijdigheid en opvallende kijk schitteren in het uitbundige maar gevoelige debuut van Huang Ya-li. Dit is zijn epische en gedetailleerde onderdompeling in een groep schrijvers in Taiwan. Ondanks drie decennia vol oorlog en onrust blijft de drang om kunst te creëren altijd bestaan.