Leningrad Cowboys Meet Moses
De Leningrad Cowboys, inwoner van Mexico met een top-tien hit, moeten de grens tussen Mexico en de Verenigde Staten illegaal oversteken om op Coney Island op te treden, nadat hun manager, die een zelfverklaarde profeet met waanvoorstellingen is, het optreden heeft geregeld.
In dit wilde vervolg op Leningrad Cowboys Go America sneuvelt de helft van de band door dubieuze tequila. De leden die overblijven gaan op een satirische trip langs communisme en religie waarin Aki Kaurismäki de hits speelt en de grappen zich in hoog tempo opvolgen.