Een Claire Denis romcom? We zijn overtuigd! Deze heerlijk onvoorspelbare kijk op vrouwelijk verlangen en emoties op middelbare leeftijd ondermijnt sprookjes met fijne ironie. De schitterende hoofdrolspeelster Juliette Binoche is op zoek naar liefde, maar wordt teleurgesteld… Oh, en dat einde!