Liberté
Van Don Quichot tot Lodewijk XIV: Albert Serra staat erom bekend het historische kostuumdrama op radicale wijze te herinterpreteren. Deze taferelen over het nachtelijke gezoek en de seksuele fantasieën van aristocraten dagen met hun provocerende vorm de vulgariteit en overdaad in de filmwereld uit.