Licorice Pizza
Het is 1973 in de San Fernando Valley en de 15-jarige kindacteur Gary Valentine wordt smoorverliefd op de vrijgevochten, tien jaar oudere Alana Kane. Terwijl hij indruk op haar probeert te maken met zijn ondernemersgeest en lef, lijkt haar verstrooide interesse plaats te maken voor iets meer.
In de hete Californische jaren 70 zomer ontvouwt zich in deze coming-of-age-film van Paul Thomas Anderson een wervelwind van kattenkwaad en chaos. Met schitterende rollen van Alana Haim en Cooper Hoffman is Licorice Pizza een vrolijke ode aan liefde, vriendschap en jeugdige onbevangenheid.