Love
Murphy luistert naar zijn voicemail: Electra’s moeder wil weten of hij iets van haar vermiste dochter heeft gehoord. Murphy zit alleen in zijn appartement en denkt terug aan de grootste liefdesaffaire van zijn leven – een brandende passie vol beloften, spelletjes, excessen en fouten.
We kunnen altijd rekenen op enfant terrible Gaspar Noé om te shockeren. Meer dan tien jaar na Irreversible schokt Noé opnieuw met Love, een toepasselijke, ironische titel voor dit erotische drama. De beruchte, niet-gesimuleerde seksscènes met jonge, onbekende acteurs werden in 3D gefilmd!