Clemens werkt als masseur, Lara als kokkin, maar hun clientèle is hetzelfde: de gasten van een luxehotel. Als de vonken overslaan tussen de twee, botst zijn gevoeligheid met haar vuriger temperament – de twee trekken elkaar aan, maar harmonie is ver te zoeken.
Geïnspireerd door Dogme 95 filmde Jakob Lass Love Steaks in een luxehotel met twee professionele acteurs – onder wie Franz Rogowski- die naast het echte personeel van het etablissement speelden. Dit ongewone liefdesverhaal verbluft door zijn rauwe energie en tragikomische flair.