Love Suicides
Deze korte film van Edmund Yeo is een losse bewerking van een kort verhaal van Japanse Nobelprijswinnaar Yasunari Kawabata. Het duistere verhaal van mentale verwaarlozing tussen een moeder, haar dochter en een afwezige vader zwelt aan van spanning—de beelden zijn zowel realistisch als mysterieus.