Lurker
Liefde en obsessie zijn twee kanten van dezelfde medaille in deze gewaagde thriller van Alex Russell, schrijver en producent van The Bear. In een schitterend Los Angeles dat wordt geregeerd door sociale status, baadt Lurker in de spanning en de duistere ironie van de verering van beroemdheden.