Madalena
Het debuut van de Braziliaanse regisseur Madiano Marcheti biedt een kijk op de nasleep van een moord. Met de nadruk op de achterblijvers in plaats van de opheldering van het mysterie, onthult Madalena de nuances van maatschappelijke onverdraagzaamheid en de politieke dimensies van verdriet.