Madeline's Madeline
Een sensationele en meeslepende reis in de psyche van een tiener; Madeline’s Madeline behandelt op bijzondere wijze geestelijke gezondheid, raciale spanningen en de vampirische relatie tussen identiteit en prestaties. Met in de hoofdrol Miranda July, Molly Parker en nieuwkomer Helena Howard.