Making Mr. Right
Deze charmante, pastelkleurige, oddball rom-com is een vooruitziende update van Frankenstein voor het tijdperk van A.I.. Susan Seidelman loopt vooruit op films over robotpartners zoals Her en cast de sportieve John Malkovich in een dubbelrol als een gevoelloze wetenschapper en zijn humane creatie.