Mala Noche
In Portland wordt Walt, een jonge winkelbediende, verliefd op Johnny, een Mexicaanse migrantenarbeider. Ondanks de taalbarrière en Johnny’s onverschilligheid blijft Walt hem achtervolgen, waardoor hij verstrikt raakt in een web van verlangen, frustratie en vluchtige relaties in de marge van de stad.