Manhunter, van de Amerikaanse meesterregisseur Michael Mann, neemt je mee in de gedachtewereld van twee tegengestelde karakters. Achter de typische jaren 80-muziek en neonkleuren schuilt een complex onderzoek naar de oorsprong van seriemoorden en de verontrustende relatie met het gezinsleven.