Masculin Féminin
Paul is jong, net uit dienst van het Franse leger en gedesillusioneerd in het burgerleven.Terwijl zijn vriendin een carrière als popzangeres opbouwt, raakt Paul steeds meer afgesloten van zijn leeftijdsgenoten en hun sociale politiek.
Deze klassieker bruist van energie, popmuziek, politiek, seks, vrijheid en bovenal cinema. Een recente restauratie van een van de meest emblematische films van het Parijs van de jaren ’60 met Jean-Pierre Léaud en yé-yé zangeres Chantal Goya in de hoofdrol. Een must-see in Godards filmografie!