Masques
In deze Agatha-Christie-ontmoet-Hitchcock schertsvertoning is niemand wie hij lijkt. Gastronomie is zowel de zonde als het plezier van de bourgeoisie. Het vloeien van de rode wijn en heerlijk mooie gerechten verraden echter een overvloed aan perverse en moordlustige intenties.