Matthias & Maxime
Xavier Dolan speelt zelf mee in dit tedere, oprechte verhaal over een vriendschap tussen mannen uit verschillende klassen die op de proef wordt gesteld door de mogelijkheid van scheiding en aantrekkingskracht.