Meek's Cutoff
Na het discrete Wendy and Lucy verraste Kelly Reichardt ons met haar eigen kijk op het westerngenre: intens gefocust, fascinerend observatief en vol voortekenen. Reichardt zet haar vruchtbare samenwerking met Michelle Williams voort, maar het is Bruce Greenwood als Meek die de show steelt.