Melancholia
Een onnoemelijk aantal mensen is door de jaren heen verdwenen in de Filipijnen, voor, tijdens en na het dictatorschap van Marcos. Melancholia is gewijd aan het verdriet en de zoektocht naar de betekenis van de verdwijningen, verteld door verschillende lagen mensen uit de Filipijnse maatschappij.