Mermaids
In 1963 verhuizen mevrouw Flax en haar dochters naar een stadje in New England. Mevrouw Flax heeft de neiging om elke keer als haar relatie eindigt met haar gezin naar een nieuwe plek te gaan. Maar zou de komst van de goedhartige Lou ertoe kunnen leiden dat het gezin zich definitief vestigt?
De verwarrende ervaring van nieuw ontdekt verlangen staat naast de trotse sensualiteit van volwassenen in Mermaids. Volwassen worden is een levenslang avontuur, geleid door Cher’s glamoureuze brutaliteit en Winona Ryder’s hilarisch schunnige innerlijke monoloog en Bob Hoskins’ stralende charme.