De betoverende oorlogsfilm van Nagisa Oshima kent indrukwekkende, onvergetelijke vertolkingen van David Bowie, Takeshi Kitano en Ryuichi Sakamoto (die ook de muziek voor de film componeerde). Een aangrijpend drama over een cultuurclash, doorspekt met queer verlangen en verlossing.