Mickey 17
Een overbodige werknemer wordt op een menselijke expeditie gestuurd om de ijswereld Niflheim te koloniseren. Nadat een versie sterft, wordt een nieuw lichaam geregenereerd met de meeste van zijn herinneringen nog intact.