Midsommar
Dani en Christian zijn een jong stel dat op het punt staat uit elkaar te gaan. Nadat een tragedie hen bij elkaar houdt, nodigt Dani zichzelf uit om mee te gaan met Christian en zijn vrienden naar een Zweeds midzomerfestival. Wat begint als een idyllisch uitje, verandert al snel in een nachtmerrie.
Florence Pugh brak door met haar onvergetelijke rol in Midsommar, waarin ze te maken krijgt met verwoestend verdriet, een moorddadige Zweedse sekte en een vreselijke vriend. De horror van Ari Aster is helder en subtiel verontrustend, en vormt een voortreffelijke nachtmerrie in het volle daglicht.