Mikey and Nicky
Briljant geschreven en geregisseerd door de geweldige (en tikje vergeten) Elaine May. Mikey and Nicky is een welbespraakt en vergeten juweeltje uit de gouden jaren ’70 van Hollywood. Met Cassavetes en de immer geweldige Peter Falk!