Misery
In deze Stephen King-verfilming speelt Kathy Bates de onverwoestbare Annie Wilkes, wier boerderij in Colorado de hel op aarde is voor James Caan. De staccato-soundtrack slaat het leven uit haar geliefde Liberace-platen en dompelt deze psychologische horror onder in koud zweet.