Met Jack Lemmon en Sissy Spacek: Missing is de fascinerende, controversiële dramatisering van de zoektocht naar Amerikaanse filmmaker en journalist Charles Hofman. In 1973 verdween hij op mysterieuze wijze tijdens de coup in Chili. Costa-Gavras bewijst zijn onmisbare waarde als politiek filmmaker.