Mission: Impossible - The Final Reckoning
Ethan Hunt en zijn IMF-team beginnen aan hun gevaarlijkste missie ooit: een angstaanjagend nieuw wapen opsporen dat de hele mensheid bedreigt, voordat het in verkeerde handen valt.