De Franse actrice Maïwenn volgde haar veelgeprezen film Polisse op met dit huiselijke drama over de ups en downs van een volwassen relatie. Het is een gedetailleerd en verfijnd verhaal dat je boeit, van begin tot eind. Winnaar van de Best Actor prijs in Cannes voor Emmanuelle Bercot.