Monangambééé
Het baanbrekende debuut van Sarah Maldoror gaat dieper in op de bittere kloof tussen kolonisatoren en gekoloniseerden. Deze krachtige korte film, die abstracte montagetechnieken en een opzwepende jazzsoundtrack verkiest boven nuchter realisme legt de nadruk op de psychische gevolgen van marteling.