Monster
Het complexe drama van Hirokazu Kore-eda onderzoekt de kwetsbaarheid van de jeugd. Deze winnaar van de Queer Palm en Best Screenplay in Cannes gaat over de delicate gevoelens van woede, verwarring en liefde en wordt omgeven door de prachtige score van wijlen maestro Ryuichi Sakamoto.