Moonlight
De jonge Chiron worstelt met pestkoppen op school en een mishandelende moeder. In drugsdealer Juan vindt hij een vaderfiguur. Terwijl hij zijn seksualiteit begint te verkennen, groeit Chiron als tiener en wordt hij veerkrachtiger als volwassene – maar de ervaringen uit zijn jeugd blijven bij hem.