My Favourite Cake
De 70-jarige Mahin woont alleen in Teheran, totdat ze besluit haar eenzame routine te doorbreken en haar liefdesleven nieuw leven in te blazen. Maar wanneer ze zich openstelt voor een nieuwe romance, mondt een onverwachte ontmoeting al snel uit in een onvoorspelbare, onvergetelijke avond.
Zoals dit ontroerende verhaal over het verlangen van zeventigers laat zien, kunnen romantische relaties het leven op elke leeftijd verrijken. Regisseurs Maryam Moghadam en Behtash Sanaeeha verwerken een pleidooi tegen onderdrukkende regimes in dit innemende portret van een vrouw op zoek naar liefde.