Na een gevierd performancestuk over creatieve evolutie keert Zia Anger narratieve cinema binnenstebuiten met deze metafictie, met Odessa Young en Devon Ross in de hoofdrollen. Deze aangrijpende film vangt de tijdsgeest, komt recht uit het hart en verandert mislukkingen in rituelen van wedergeboorte.