My Skin, Luminous
Initieel een opdracht van het Mexicaanse Ministerie van Onderwijs; Nicolás Pereda en Gabino Rodríguez’s hypnotiserende werk ontrafelt de metamorfosen binnen de muren van een school. Deze dromerige reis van licht naar duisternis is een prachtig abstract verhaal over kindertijd en genezing.